Tenneriffa

En vecka på sköna tenneriffa går alldeles för fort . Nästa resa måste bli två veckor eller tio dagar ! Men det är underbart här nere.  Vädret är varmt och maten är god . Ca 23-26 grader varje dag med sköna vindar . Det är pensionärernas mecka i alla fall . Inte alls som andra ställen man vart på . Det som är negativt är att allting är så turistimattiserat , som Turkiet och Grekland ser man Verkligen den äkta varan . Men det har varit så skönt , vi har varit på shoppingrundor och pubrundor , besökt ett av Europas största vattenland och åkt roliga forsar och ett 28 meters långt fritt fall , badat i havet och lapat sol . Jätte skönt ! Så jag hoppas inte det dröjer länge innan vi bokar nästa resa igen . 

I morgon är det hem till verkligheten . Jobb snö och man måste laga sin egen mat , all inclusiven här har varit fenomenal . Aldrig sett så mycket mat! Jag har ätit bläckfisk och musslor , stort för för mig som aldrig provat någonting nytt . Men jag saknar fee så himla mycket ! Så lite skönt ska det bli att få komma hem . Men inte mycket !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0