Packat och klart

Jag kan inte packa ! Jag packar alltid för mycket , fast jag tycker det är för lite ! Så svårt att resa från vintern till sommaren . Nåja nått av det jag fick med mig ska väl funka . Brööl & bräk ! 
Ska snart åka till mamma och äta frukost då det mesta här är slut , ingen idé att storhandla . Fast det är kaffet jag är ute efter ! Har inget kaffe och jag känner att koffein nivån är på noll! 

Igår bär vi packade så svansa Fia runt , djur märker verkligen när man ska resa iväg . I alla fall hundar , hon titta på oss , stod i vägen och gick runt , lilla vän ! Men hon Kommer att ha det bra i veckan . Nä nu måste jag åka så jag får nått kaffe ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0