Franska kurs

På tisdag börjar min franska kurs , är lite nervös , jag kommer säkert tycka att det är jättesvårt och så , men jag är mest nervös över att träffa människor jag inte känner , eller att prata med folk som jag inte känner . Jag jobbar ju typ med det , men jag blir så supernervös och glömmer bort saker , om någon skulle be mig sätta mig på huk så skulle jag bara säga " äh va? Vad är det ?" Jag kan inte prata eller utföra saker när jag är nervös . Usch ! Men va fan kul att lära sig någonting nytt och lite galet språk . Jag hoppas jag tycker det är kul , och vill fortsätta , det finns fem olika nivåer på franska kurser och den jag börjar är för nybörjare men jag hoppas att jag vill fortsätta hela vägen ut . Jag försökte ju för tio år sedan , men då var allt som hade med skola att göra totalt ointressant så jag försöker väl igen nu . 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Il ira bien! ;)

2014-01-29 @ 15:14:14
URL: http://liljasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0