Försovning

Är det någonting jag hatar så är det att försova mig , det händer ett par ggr om året men jag kommer endå alltid tills jag börjar . En vanlig morgon så går jag upp 05.30 sen så klär jag mig , fixar i ordning mig så man kan se någorlunda respektabel ut . Sedan gör jag frukost och tar med mig till jobbet . Åker i godan ro till jobbet runt 06.15 . Byter om och så äter jag frukosten på jobbet till morgonkaffet med arbetskamrater . Och då är klockan ca 06.30 . 

Idag vakna jag och titta på klockan . 06:57 ! Herre Gud . Jag drog på mig första bästa plagg jag hitta , på med plattången , lite puder och ögonbryn , platta till luggen och for in i bilen med jackan i handen . Var på jobbet 07:13 och ombytt och klar 07:15 och då började jag ... Första besöket var jag på 07:17 så tyckte endå att jag skötte mig . Men jag hoppas aldrig mer jag behöver vara med om det . Hemskt hemskt hemskt ! Hann inte med någonting av vad mina morgonrutiner innehåller . Usch ! I morgon ska jag sova ut så detta kan undvikas ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0