Den slappaste dagen

Mina lediga dagar brukar oftast vara full späckade . Har ju städ mani så brukar oftast städa rensa , sorters kasta osv . Hälsa på någon , städa bilen , storhandla eller fylla kalendern ned någonting . Men idag har jag legat i sängen hela dagen gick upp runt tio , tog en dusch , käka frukost , gjorde mig oordning sen la jag mig och här har jag legat . .... Eller ja var ju tvungen och bära ner julen i källaren å dammsuga lite . Men resterande tid har jag legat i sängen. Och kollat på gamla tv-serier , mest rederiet. Och druckit kaffe , ätit o slappat riktigt ordentligt . Behövde verkligen den här dagen . Att inte göra nått ! Rekommenderar jag till alla . Bästa dagen på länge . Synd att den är slut snart . Skulle kunna fortäsätta ett par timmar till och bara hänga . Pirre beställde stekt ägg så man måste väll göra sin plikt som den goda flickvännen . Vet bara inte hur jag ska förklara för honom att jag ligger 10 avsnitt före honom i rederiet ... Hoppas han tar det bra ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0