2014

Okej , nytt år nya utmaningar osv .  Haft en bra jul och nyår hunnit med att jobba , vara ledig , vart sjuk , berusad och bakfull . En typisk jul i liinas liv  .  I morgon är det slut på dessa röda dagar , tack gode Gud ! Man fattar ingenting , det är måndag fast det är som söndag osv .  Men nu är det slut ! 
I övrigt så ska jag nog ta 2014 som det kommer, inget blir ju som man tänkt sig i alla fall . Jag vill umgås mer med dom jag tycker om och göra roliga saker . En av mina bästa vänner ska bli mamma för andra gången i sommar så jag ska försöka va en bra vän och finnas till , sen vill jag vara mer spontan , försöka att träffa Sofia oftare , ta upp gamla kontakter , jag ska läsa franska i februari och förhoppningsvis hitta ett sommarställe och kanske jobba mig till en ring på mitt finger , how hard Can it be ? Och så släppa kontrollen en aning . Funderar på att börja i kbt . För ska 2014 bli som 2013 då måste någon professionell ta sig ann mig . Även om jag har underbara vänner å pojkvän så .... Ja ibland så kan det vara skönt att prata med någon som inte har en aning bara .  

Har mått dåligt en period nu , vart sjuk och känt mig down . Men jag hoppas det vänder , om två veckor åker vi på semester det ska bli så skönt ! Och jag ska inte ägna en tanke åt någon mer än mig själv ! Klart slut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0