Solokvist

Fredag kväll . 
Pierre jobbar och jag gjorde nått som jag inte gjort sen jag var singel och bodde själv  . Jag låg i sängen ett par timmar ( händer typ aldrig )jag gjorde Gräddstuvad pytt i panna ( vanlig husman en fredagkväll händer aldrig ) 
Drack ett glas vin undertiden jag lagade mat ( dricker sällan vin ensam )  satte mig framför tv'n åt och här sitter jag ännu ( sitter aldrig kvar framför tv'n mer än 10 minuter )  jag har dock slutat att äta , nu dricker jag bara , kaffe . Sånt här gjorde jag ofta i min lilla etta på 33 kvm , helt ensam var jag och det var så skönt ! Ibland.  Att jag är ensam en fredag hör inte till vanligheten . Det är en bra fredag kväll ikväll . OCH detta betyder att det faktiskt bor en 20
Åring i mig än ! Jag är alltså inte 45 år som många tror ! Nu ska jag göra nått annat som är typiskt för en 20
Åring , ska bara komma på nått . 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0