På min morgon kula

Morgonkulan 

Jag är väldigt morgon pigg . Jag har en lite dålig vana på morgonen , det är att jag går upp slår i gång bryggaren , kokar ett ägg och så gör jag frukost och går tillbaka till sängen , å så kurar jag ner mig under täcket å ser på nyheysmorgonen . I stället för att göra mig Redo för dagen så återgår jag liksom till natten . Men det är riktigt skönt . Jag är i alla fall vaken , till skillnad mot vissa andra , jag förstår
Inte hur mycket ........vi kan ta Pirre som exempel , hur mycket kan en människa sova innan man blir helt och hållet utvilad ? Han har alltid sovit och sovit å sovit , jag studsar ju inte upp på morgonen men det är inte ovanligt att jag vaknar mellan 6-8.30
Och 8.30 får jag lite panik över att dagen har gått liksom . 

Nu återgår jag till kaffet i sängen förstås 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0