Heltidsjobb

Blev sjukskriven till 8de september . Fy satan ! Jag har så ont , ligga och gå är helt okej . Men resterande rörelser är hemska . Min sjukskrivning går ut i morgon så jag började med att ringa igår till sjukhuset eller låt oss säga " sjukhuset " där bad jag om en telefontid till min läkare så att han kunde sjukskriva mig och jag skulle få mer smärtlindring . Sköterskan som tog i mot samtalet skulle försöka få tag på läkaren . Runt tre tiden ringer jag åter igen upp för att se om hon fått tag på läkaren. ICKE ! Hon ringer upp 16.30 och säger att läkaren ringer i morgon , Jaha ! så idag ringde jag igen klockan åtta , för att jag vill att de ska ta reda på när läkaren kan ringa , de ringer upp kl tio och jag berättar mitt ärende . Läkaren ska ska ringa upp . Och så får jag vänta till klockan är 13 då ringer han och så klarar vi upp saken . 

Det finns alltså folk som myglar med att de är sjuka , hur orkar dom ? Det är ett heltidsjobb att ringa runt till alla instanser . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0