Gammal nucka

Idag har jag varit hemma en vecka för ryggen , å fan va ont det gör ! Ska till läkaren idag hoppas jag eftersom jag måste ha sjukintyg i morgon :( och jag pratade men " lassa" i förgår och ville ha en tid , men då fick jag till svar att jag måste ringa sjukgymnast . Absolut tänkte jag , sagt och gjort . Den 19.de augusti får jag komma till sjukgymnasten . Bröl ! Mina vänner är så snälla å säger åt mig att gå till kotknackarn och massör , de skickar nr och puschar mig , jag är lite rädd för kotknackarn eftersom jag har så ont . Och tabletter får jag ju ta upp till 8 st om dagen , lär ju vara enum nu ! Jaja det är var det är .

Har varit hos optikern och ordnat mina nya glasögon . Så det kommer om
Ca tio dagar . Så då kan man se vad som händer och sker :) gammal nucka är vad jag är , kutrygg och glasögon på nästippen , så har jag ju nästan svinrygg till frisyr med :) tror mamma ser yngre ut än mig snart :) 



Kommentarer
Postat av: M

Den komplimangen suger jag på länge 😏

2014-08-07 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0