De sa "ja"

I lördags var det bröllop ! Och vilket bröllop det var , så fint och perfekt . Vilken otroligt bra dag . Jag försökte till100 % att konsentrera mig på att njuta av varenda sekund i kyrkan när jag  min bästa vän gifte sig , jag var så nervös ! Nervös eftersom jag skulle sjunga , jag tror jag skötte mig bra . En del fällde tårar och jag tror det var för att de tyckte det var fint , det var otroligt rörande att stå och sjunga och se på brudparet , det var väldigt svårt att hålla tårarna borta , jag såg på Sofia och Simon som hade blöta ögon och försökte då titta på de andra tärnorna för att inte börja gråta . Grym känsla i alla fall , och jag är så glad att jag fick den äran ! Och vad de hade fixat med dekoration och allt , helt otroligt jobb , Sofia hade förberett allt för mig och Linda då vi var toastmadame's , hade lite dåligt samvete över att hon fått lagt ner så mycket jobb själv , men det kanske var därför allt blev så perfekt :) är så glad att hon fick sin Simon . Äntligen fick de varandra ! Som de har längtat ! 



Kommentarer
Postat av: Sofia the bride

<3

2014-08-19 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0