min alla hjärtand dag till mig själv



Vaknade av klockan som pep allr för länge, skulle uppe till tandläkaren som gav mig dommen om ställningen i truten . Maj är sista tiden som jag fick, kommer åka dit nu med fyra veckorna mellanrum. Så förhoppningsvis någon gång i sommar kanske jag kan få le . Börjar bli trött på att inte kunna äta som folk, börjar bli trött av att frotéhandukarnas tyg drar sig fast i käften. Fyra år har jag haft den fem till sommaren, inte klokt . visst har jag missat tider, men herre gud en normaltid för att ha tandställning är 1,5 år -2 år och jag har ju inte missat 2 års tider . Nåja den har ju minst sagt blivit en del av mig nu .


Sanna va snäll och körde mig in , hon vill med att jag ska bli av med skiten så hon bidrar med skjuts , sen åkte vi till maxi för att leta efter några passande alla hjärtans"funckig" dags presenter till våra kära pojkvänner, svårt att hitta något man tycker tt de ska uppskatta, blommor? Nae , choklad ? Den skulle jag förmodligen äta upp ... Så men jag hittade en till slut, tror nog han ska bli glad, brukar kunna hitta efter ett tag , själv tyckte jag att jag hade varit duktig efter att ha hållit upp med rökningen i fem dygn, så jag kostade på mig ett lundell album (slutna rum) Love it ! Vill ha en speciell låt av lundell som heter "ett hjärta av sten" , älskar den låten så de gör ont, hittade dock inte de albumet med låten på så jag får fortsätta leta . INTENSIVT !


Lundell gör mig lugn och jag kan tänka klart, inte för att jag har så mycket bekymmer, men det är skönt att ha lundell i närheten , förstår inte hur man kan konsten att få till texter så bra som han .


Kommentarer
Postat av: sanna

Har du min mobil ?

2010-02-11 @ 15:07:11
URL: http://sannabrangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0