Kvälls skrivning



Kände för att skriva av mig lite. Va ute och gick en sväng i mörkret, de va skönt. Va riktigt tyst ute idag. Blåste både ut och in tankar i huvudet, ibland undrar jag om de verkligen hjälper med alla promenader och tankar, om de tjänar någonting till . Men det är skönt med frisk kall höst luft. Kom in i värmen , tände upp några ljus och försökte sätta mig med kvällens dagliga te kopp och försöka tro att jag skulle finna någon slags ro. Men inte de, jag försökte roa mig igenom sång och musik i lyan på 33 kvm, kom på mig själv att sätta på celine dion, tror aldrig jag lyssnat på henne med bägge öronen, tycker mest hon sjunger smör låtar om lycklig och olykligt kärlek, brustna hjärtan och en evig längtan, men de är förstås så att skulle de inte existera skulle heller inte musiken ha en så stor chans. Hitta en låt jag faktiskt kände mig lite tagen av . "I Love you Goodbye" va till och med tvungen att höra om den, vilket jag ofta gör med låtar som sätter spår. Har haft en känslofylld kväll där jag varit tvungen att ta tag i saker och ting, kanske därför låten satte sina spår och tankar .

I morgon är det Fredag. Jag ska försöka gå och lägga mig i tid, men det är väldigt lätt för fröken Ramstedt att sitta uppe längre än vad hon bör. Jobbar i morgon , skönt ! måste bestämma mig om vaccinet , om ja ska ta det eller ej ...De lutar i mot att kryssa i nej. Vet inte vad som är bäst , tror de flesta på jobbet kryssat för ja, men som sagt detta gäller ju mig, så det blir nog ett nej även i de beslutet .




Wish I could be the one
The one who could give you love
The kind of love you really need
Wish I could say to you
That I'll always stay with you
But baby that's not me
You need someone willing to give their heart and soul to you
Promise you forever, baby that's something I can't do
Oh I could say that I'll be all you need
But that would be a lie
I know I'd only hurt you
I know I'd only make you cry
I'm not the one you're needing
I love you, goodbye

I hope someday you can
Find some way to understand I'm only doing this for you
I don't really wanna go
But deep in my heart I know this is the kindest thing to do
You'll find someone who'll be the one that I could never be
Who'll give you something better
Than the love you'll find with me
Oh I could say that I'll be all you need
But that would be a crime
I know I'd only hurt you
I know I'd only make you cry
I'm not the one you're needing
I love you, goodbye

Leaving someone when you love someone
Is the hardest thing to do
When you love someone as much as I love you

Oh I don't wanna leave you
Baby it tears me up inside
But I'll never be the one you're needing
I love you, goodbye

Baby, its never ganna work out
I love you, goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0